Those who get the trademark keep it as well
3,800 products and services of more than 1,500 companies are already using one of the ‘Hungarian Product’ trademarks – informed Eszter Benedek, managing director of HUNGARIAN PRODUCT Nonprofit Kft. She revealed that the level of fluctuation is low among trademark users, because the requirements are strict.
The managing director’s experience is that those who become trademark users and experience the benefits of it tend to stay in the system, so Hungarian Product can count on partners in the long run. At the moment the membership of Első Pesti Malom Zrt., Bio Fair Trade Kft. and Öcsi Hús Zrt. is being prepared. //

Eszter Benedek
managing director
Magyar Termék Nonprofit Kft.
Related news
KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian food industry can take a new direction with automation and energy efficiency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian agriculture will be Europe’s top by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Budapest’s historic restaurant reopens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The drought protection was effective
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Institute of Agricultural Economics: poultry meat exports increased, pork meat exports decreased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

