Essity focuses on sustainability

Réka Nagy
customer marketing
manager
Essity Hungary
At the May meeting of POPAI Hungary Réka Nagy, customer marketing manager of Essity Hungary introduced the international, regional and Hungarian sustainability efforts of the company. In the spirit of the circular model, Essity promotes responsible and sustainable raw material purchasing, production, operation and waste management. Ms Nagy called attention to the fact that they communicate the importance of sustainability in every channel, on the products, in stores, in social media and via influencers. //
Related news
New FAO publication reminds us of the finite nature of food production resources
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A DAV Mérnöki Kft. már tudja, hogyan kell előnyt kovácsolni az ESG-ből
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danish example in Hungary: sustainable food requires a common strategy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Retail sales in a trap of uncertainty
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: retail turnover in October exceeded the same period of the previous year by 3.1 percent and the previous month by 0.5 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tradition and innovation characterize this year’s Christmas candy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
