Fókuszban a fenntarthatóság az Essitynél

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 17. 15:15
Nagy Réka, SCA-Essity

Nagy Réka
customer marketing
manager
Essity Hungary

A POPAI Magyarország májusi ülésén Nagy Réka, az Essity Hungary customer marketing managere mutatta be a vállalat nemzetközi, régiós és hazai fenntarthatósági törekvéseit. A bevezetőben a vállalat márkái, piacrészei mellett arra is rávilágított, miért különösen fontos és érzékeny téma az egyszer használatos, eldobható cikkek esetén a fenntarthatóság. Az Essity közel 30 éve foglalkozik ezzel a kérdéssel, hiszen a svéd anyavállalat hatalmas erdőkkel gazdálkodik, amelyek a vállalat higiéniai termékeinek alapanyagát biztosítják. Bár a két cég 2017-ben különvált, a szemlélet és a felelősségtudat megmaradt.

Az Essity a körforgásos modell szellemében törekszik a felelős és fenntartható alapanyag-beszerzésre, gyártásra, működésre, hulladékkezelésre, figyelembe véve a fogyasztók és a partnerek elvárásait is. A társadalmi felelősségvállalást többek közt a családi munkamegosztás egyenlőbbé tételével, a környezetvédelmet az alternatív nedvszívó anyagok és a környezetbarát műanyagok használatával, a csomagolás és az in-store kommunikáció átgondolásával valósítják meg. Nagy Réka kiemelte, hogy fontosnak tartják a fenntarthatóság kommunikálását minden felületen, kiemelten a termékeken, a vásárlás helyén és a közösségi médiában, influenszereken keresztül is. //

 

Kapcsolódó cikkeink