HEINEKEN’s 10-year sustainability program go half way
The HEINEKEN Hungária organized a round-table discussion in Budapest, on the ocassion of the World Ozone Protection Day.
The event’s participants sought answers how to achieve tangible results in the field of sustainability. During the conversation the circular economy and the importance of the businesses’ individual commitments were discussed as well. However, the change in consumer attitudes can bring changes – the participants of the discussion agreed.
HEINEKEN’s latest sustainability report can be downloaded from here: http://www.heinekenhungaria.hu/fenntarthato-fejlodes/fenntarthatosagi-riportok
Related news
Banks will be inevitable in the circular economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Bamboo plastic”: stronger than traditional plastic, yet decomposes in 50 days – a new raw material could be used in packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary received a prestigious professional recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Autumn in a new guise: Auchan appeals to all ages with its seasonal offering
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >