HEINEKEN’s 10-year sustainability program go half way
The HEINEKEN Hungária organized a round-table discussion in Budapest, on the ocassion of the World Ozone Protection Day.
The event’s participants sought answers how to achieve tangible results in the field of sustainability. During the conversation the circular economy and the importance of the businesses’ individual commitments were discussed as well. However, the change in consumer attitudes can bring changes – the participants of the discussion agreed.
HEINEKEN’s latest sustainability report can be downloaded from here: http://www.heinekenhungaria.hu/fenntarthato-fejlodes/fenntarthatosagi-riportok
Related news
Invisible risk in the chain: microplastics in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Schwarz Group to Significantly Reduce Virgin Plastic Use by 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability has also reached the beer industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Hungarian Red Cross and PENNY Hungary launch a national fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
New marketing manager at Magyar Termék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

