The market for health-enhancing baking products can grow to several billion HUF a year
The health-promoting “smart” foods market can reach billions of HUF annually domestically, primarily on the field of baking and confectionery industry, according to the expectations of the Hajdúsági Sütödék- csoport (Hajdúsági Bakery Group).
During the past seventeen years, the company has developed essential foods under the so-called Smart Food Research Program which are not only tasty but scientifically proven to have a health-promoting effect or the reduction in the risk of developing disease, Szakács Tamás, CEO told at a press conference in Debrecen on Tuesday. (MTI)
Related news
Tesco rolls out fresh produce campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oetker to acquire local baking peer Kathi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Innovation and tradition go hand in hand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The amount of domestic game meat sold and intended for own consumption in 2024/25 was 13 thousand tons
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >