Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Related news
Lidl To Surpass 700 Stores In Spain Next Year
Despite inflation and declining profitability, discounter Lidl has said that…
Read more >Aldi Suisse Plans Nationwide Fast-Charging Network
Aldi Suisse has partnered with Gofast to install fast-charging stations…
Read more >Méhbarát tésztacsaládot vezet be a Lidl Italia
Új, fenntartható és a kiskereskedő szerint méhbarát tésztakészítményeket kreált a…
Read more >Related news
KSH: retail turnover decreased by 6.5 percent compared to the same period of the previous year and decreased by 0.3 percent compared to the previous month
In October 2023, according to both raw and calendar-adjusted data,…
Read more >MBH: the prospects for the Hungarian food industry continued to improve in the third quarter
This year, after the strengthening experienced in the first half…
Read more >From April 1, the manual deposit return system can start in small shops that join voluntarily
According to the plans of MOHU MOL Waste Management Zrt.,…
Read more >