Elsőként kínál a Penny Italia vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékeket
A Penny Italia diszkontlánc Olaszország 18 régiójának 435 üzletében elsőként indított útjára vertikális gazdálkodásból származó saját márkás termékcsaládot. A „pianetiamo” termékcsaládot aeropóniában állítják elő, amely a vertikális gazdálkodás egy olyan formája, amely a növények termesztését talaj nélkül és minimális, 95%-kal kevesebb víz felhasználásával, növényvédő szerek alkalmazása nélkül oldja meg. A termékcsalád 100%-ban Olaszországból származik.
A bevezetési szakaszban az új termékcsalád három saláta SKU-t: egy fejes saláta SKU-t és két salátakeveréket, a Balsamicát és a Piccantinát tartalmaz. Az utóbbi kettő a nemrégiben bevezetett „Natura è” márkanév alatt kerül forgalomba, amely 100%-ban fenntartható termelésből származó olasz gyümölcsökből és zöldségekből áll.
A Penny Italia azt állítja, hogy a saláták érzékszervi szempontból egyedülálló ízűek a kategória más termékeihez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Csirkehús mínusz csirke
Többévnyi várakozás után óriási áttörés tanúi lehettek július elején a…
Tovább olvasom >Az italvilág forradalmasítása
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az AI…
Tovább olvasom >Most van soha!
Adott egy világ, amelyben nemsokára 9 milliárd embert kell táplálni.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: a vásárlói javaslatok alapján folyamatosan fejlesztik a rendszert
Az online árfigyelő rendszer a népszerű bevásárlólista funkció után kevesebb…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: év végére 7-8 százalék közé lassul az infláció
Év végére 7-8 százalék közé süllyed a fogyasztóiár-index, és a…
Tovább olvasom >GFM: hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállítók technológiai váltását
Hatmilliárd forint keretösszegű pályázaton támogatják az élelmiszeripari beszállító vállalkozások technológiaváltását…
Tovább olvasom >