Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Related news
Plant-based foods are taking over
Both manufacturers and distributors in the plant-based segment are trying…
Read more >Milk and dairy product alternatives optimised for healthy nutrition
This article is available for reading in Trade magazin 2024/5…
Read more >Related news
Why does the 9th Laurel Retail Conference seem unmissable?
If there’s one event where you can never say “it’s…
Read more >Smurfit Kappa ushers in a new era in sustainable packaging
The Smurfit Kappa Group, the global leader in paper-based packaging,…
Read more >Absolute Live: a trendsetter among Hungarian sports drinks for 16 years
Absolute Live, produced by R-Water in Akasztó, has been a…
Read more >