Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Related news
Agora Vision: Demand for Hungarian Products won’t drop in the future
Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted its 10th anniversary conference in Tata.…
Read more >Support for children with food allergies
This year Naszálytej Zrt.’s CSR campaign supported a camp for…
Read more >Related news
High-quality baked goods from Vela Bakery
How Does Vela Bakery Stand Out with the KMÉ Certification?…
Read more >A sign of excellent quality on the products of Nádudvari Élelmiszer Kft.
Nádudvari Élelmiszer Kft. is committed to excellent quality – as…
Read more >Focus on packaging materials – conference
Do you manufacture packaging materials? Do you supply private label…
Read more >