Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Related news
Green communication only creates advantage if used the right way
At the end of January Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted…
Read more >Agora Vision: Demand for Hungarian Products won’t drop in the future
Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted its 10th anniversary conference in Tata.…
Read more >Support for children with food allergies
This year Naszálytej Zrt.’s CSR campaign supported a camp for…
Read more >Related news
Traditional pastries of excellent quality, for generations
Founded in Pécsvárad, Aranycipó Ltd. has been producing high-quality baked…
Read more >Renewal for Cup Revolution: RevoUnion is here
Cup Revolution continues with a new umbrella brand and an…
Read more >The world of private labels is moving to Amsterdam again – interview with Peggy Davies, President of PLMA
PLMA’s 2025 World of Private Label trade fair is once…
Read more >