Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Related news
Not a fad, but a real problem: what do Hungarians think about lactose intolerance?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New flavours, new sizes – Tarka is now even more!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green communication only creates advantage if used the right way
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
ProForm Ltd. expands with a new product range and sales channel: Swedish bowls for catering and home consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >POS Media Hungary: new name for the market leader point-of-sale marketing agency
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
