Egyedi csomagolással csatlakozott a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányához a Naszálytej
2023 tavaszán újra indult a Magyar Termék „Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampánya. Ennek apropójaként a Naszálytej Zrt.-nél úgy döntöttünk, hogy hosszú évek óta elkötelezett védjegyhasználóként mi is csatlakozunk ehhez a kezdeményezéshez, és létrehozunk egy olyan egyedi, a kampány üzenetét hordozó tejcsomagolást, amelyen keresztül a vásárlók és a fogyasztók széles köréhez tudjuk eljuttatni a kampány fő üzenetét.
A „Vedd a hazait! Védd a hazait!” szlogennel ellátott 2,8%-os ESL tej márkatermékkel a vásárlók 2023 tavaszán a Penny üzleteiben és az Auchan-áruházakban találkozhattak, majd a sikeres kampánynak köszönhetően augusztusban és szeptemberben mindkét lánc megismételte a termék akcióját.
Az „emblematikus” termékkel megvalósult közös kampány kiváló példája annak, hogyan tudnak a hazai termékek érdekében a gyártók és a kereskedők együttműködni, és milyen erő rejlik ebben az összefogásban! (x)
Related news
Green communication only creates advantage if used the right way
At the end of January Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted…
Read more >Agora Vision: Demand for Hungarian Products won’t drop in the future
Hungarian Product Nonprofit Kft. hosted its 10th anniversary conference in Tata.…
Read more >Support for children with food allergies
This year Naszálytej Zrt.’s CSR campaign supported a camp for…
Read more >Related news
Soós Tészta Ltd. provides reliable quality
One of the key players in Hungarian pasta production, Soós…
Read more >New from Nestlé Fitness: no added sugar breakfast cereals in two flavours
In the last few years Nestlé Hungária Kft. added new…
Read more >We are wasting our biggest assets: this is how Lidl is fighting it
According to this year’s Global Risk Report, the fourth biggest…
Read more >