A generation for the change: MARS Magyaroszág is celebrating its 25th anniversary
On the occasion of the 25th anniversary of Mars’s existence in Hungary, the company officially introduced its “Sustainability under a Generation” plan, marking a symbolic start for the successful and developing market presence of the next quarter of a century.
In the coming years, Mars will invest nearly 1 billion USD in solving problems that threaten business and society, such as climate change, supply chain poverty, and lack of resources. On the anniversary, the experts and Pamela Mars-Wright, a fourth generation member of the Mars family, discussed views about sustainability and generational change.
Related news
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroShop turns 60: From a showcase trade fair to a global retail festival
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Mars named to TIME magazine’s list of the world’s best companies for 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Four Lidl products and one product line received the Value and Quality Grand Prize
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >BioTechUSA invites you back to the gym with lifestyle advice and a significant discount
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >