A generation for the change: MARS Magyaroszág is celebrating its 25th anniversary
On the occasion of the 25th anniversary of Mars’s existence in Hungary, the company officially introduced its “Sustainability under a Generation” plan, marking a symbolic start for the successful and developing market presence of the next quarter of a century.
In the coming years, Mars will invest nearly 1 billion USD in solving problems that threaten business and society, such as climate change, supply chain poverty, and lack of resources. On the anniversary, the experts and Pamela Mars-Wright, a fourth generation member of the Mars family, discussed views about sustainability and generational change.
Related news
PepsiCo, Mars, ADM Team Up To Support Regenerative Agriculture In Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KitKat Celebrates 90th Anniversary This Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Extraordinary rush at Aldi: customers took home 290,000 clothes on the first day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >