The ÖRT negotiator room was named after Dr. Takács Ildikó
With extensive international experience and excellent knowledge of the European and world advertising industry, Dr. Takács Ildikó as one of the leaders of the World Advertising Association, initiated the establishment of an advertising self-regulatory organization in Hungary, operating on the basis of international standards, independent of the organization representing the interests of the profession.
Related news
PFR Influencer & Talent – Another influencer agency among ÖRT members
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Whose trust is it? – this is how the domestic influencer market is changing
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fraudsters are trying to use fake DEICHMANN webshops and social profiles
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >