Digital ecosystem
On 28 November Heineken was the host of the last POPAI meeting in 2019. Sales director Zoltán Eszéki welcomed participants and gave the floor to the host of the event, Heineken’s national trade marketing manager Zita Spollár.
Heineken’s digital marketing manager Péter Forgács and e-commerce channel manager Dániel Maczonkai gave a presentation, talking about the strategic importance of the digital communication ecosystem in the beer company’s business structure. At the end of the programme POPAI members agreed on next year’s motto, which is ‘50:50 MZ/X Persona’. //
Related news
Heineken’s latest move to impact hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Eurostat: the number of guest nights spent in EU tourist accommodation establishments exceeded three billion in 2024
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >World Bread Day celebrated with a national charity event
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how PENNY’s opening hours will be on the October and November holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >