Digitális ökoszisztéma

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2019. 11. 18. 10:06

Az idei év utolsó POPAI-találkozója november 28-án a Heinekennél került megrendezésre. Az egybegyűlteket Eszéki Zoltán kereskedelmi igazgató köszöntötte. A találkozó szervezője és házigazdája Spollár Zita, a Heineken National Trade marketingmenedzsere volt.

A „Digitalizáció vagy amit akartok” témában Forgács Péter a Heineken digitális marketingmenedzsere és Maczonkai Dániel a Heineken e-commerce channel menedzsere adott elő. Prezentációikban kiemelték, hogy az új szerepkörök biztosítják a digitális kommunikációs ökoszisztéma stratégiai jelentőségét a szervezetben. A strukturált építkezés a „performance marketing” irányelvei alapján történik. Az online térben való márkamegjelenéseket értékesítési ajánlattal bővítik. Folyamatosan elemzik az adatokat, tesztelik a lehetőségeket. A klasszikus trade marketing aktivitások virtuális megfelelőjét is kidolgozták, hogy az omnichannel élmény, a valós és digitális vásárlás összhangja egyre inkább megvalósuljon. Sok kérdés és hozzászólás jelezte a téma aktualitását és fontosságát.

A találkozó végén a jövő évi mottó is meghatározásra került. Több témajavaslat összevonásából az „50:50 MZ/X Persona” jelmondat került elfogadásra, amelybe a siker- és kudarctörténetek átbeszélése, a különböző vásárlói generációk mozgósításának feltárása is beleértendő. //

Kapcsolódó cikkeink