Shoppers liked going to dm stores in 2019 too
In 2019 sales by dm went above HUF 112 billion, having grown by more than 8 percent while the number of the chain’s drugstores didn’t change. The company keeps refurbishing stores and last year the number of dm’s active beauty loyalty programme members exceeded 1 million.

Roland Kanyó
marketing and
PR-manager
dm Magyarország
Marketing and PR manager Roland Kanyó told: due to the coronavirus pandemic soap, hand sanitiser, disinfectant, vitamin and paper product sales have multiplied. In the first half of 2020 dm concentrates on new products, which will be launched based on customer feedback – a questionnaire survey has revealed that shoppers want even more sustainable products. //
Related news
Pepco has been present in Hungary for ten years – expansion continues
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Less is always more here!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Starbucks: expansion in the Middle East and China, layoffs in America
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
László Krisán: Stabilisation is the first step, but new answers are needed to be competitive
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vendégszerző: Fekete Zoltán főtitkár Magyar Márkaszövetség It is difficult to grow in the shadows
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tamás Éder: “The goal is increasing efficiency and promoting robotics and automated technologies”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >