Bizalmat szavaztak a vásárlók a dm-nek 2019-ben is
2019-ben a dm forgalma átlépte a 112 milliárd forintot, ezzel több mint nyolcszázalékos forgalmi növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest közel ugyanakkora boltszám mellett. A drogéria minőségi expanziós politikájának köszönhetően a boltok megújulása folyamatos, modern és tágas üzlettérrel várják a vásárlókat.
A dm törzsvásárlói programja tovább fejlődött, miközben a vállalat a piacon megkülönböztető Mindig megéri – tartós ár árpolitikájával is a fenntarthatóság mellett kötelezte el magát. A dm számára kiemelten fontos, hogy a vásárlói igényeket a lehető legmagasabb színvonalon és szakértelemmel elégítse ki. A vásárlói bizalmat mi sem mutatja jobban, mint hogy az active beauty törzsvásárlói program tagjainak száma 2019-re több mint 1 millió lett.
A koronavírus-világjárvány hatott a forgalomra, a kínálatra és a vásárlói szokásokra is. A legnagyobb változást a dm kínálatában a szappanok, kézfertőtlenítők, fertőtlenítőszerek, vitaminok és a papíráruk árucsoportokban hozta. Eladásuk a korábbi értékekhez képest a havi mennyiség többszörösére emelkedtek, akárcsak az online shop forgalma.
– A hirtelen megugró keresletre senki nem volt felkészülve, de igyekeztünk megfelelni az új helyzetnek a folyamatok optimalizálásával, új beszállítói utak megtalálásával – mondja Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-menedzsere. – A járványügyi helyzetet folyamatosan követjük, az egészségvédelem az elsődleges prioritás ebben a helyzetben.
Az idei év hátralevő felében a fókusz egyrészt a termékújdonságokon lesz: a dm a vásárlók véleményének is fontos szerepet szánt a szortiment kialakításában. A kérdőíves visszajelzések megmutatták, hogy még több fenntartható terméket szeretnének a boltokba betérők. A törzsvásárlói programot tovább erősítik. „A változás bennem kezdődik” üzenettel is találkozhatnak még a vásárlók – a körülmények miatt ez a gondolat most új jelentésrétegeket is kapott. //
Kapcsolódó cikkeink
Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024…
Tovább olvasom >Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Felpörgeti az Aldi spanyolországi terjeszkedését
Az Aldi közel 50 új üzlet nyitását tervezi idén Spanyolországban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A grillezés sava-borsa
Végigzongorázták tavaly a fogyasztók az összes lehetőséget, hogy ne kelljen…
Tovább olvasom >Zöldségek grillre – vagy köretnek
A grillezés már régóta több mint egy főzési módszer; egy…
Tovább olvasom >Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >