Unilever partners with Arzeda
Consumer goods giant Unilever has announced a strategic partnership with Arzeda for improving the sustainability and performance of its cleaning and laundry detergent products portfolio. In the next 3 years Unilever will utilise Arzeda’s digital biology techniques in product innovations across its cleaning and laundry product selection. The partnership will impact many of Unilever’s world leader brands including OMO (Persil), Sunlight and Surf.
Related news
Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever sells Venezuela ice-cream arm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sainsbury’s To Launch Unified Retail Media Platform, Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 82nd OMÉK, Hungary’s largest agricultural and food industry exhibition, has opened
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >