Az Arzedával társul az Unilever

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 08. 26. 09:07

Tisztító- és mosószer-portfóliójának fenntarthatóságát és teljesítményét javítandó stratégiai partnerségre lép az Unilever az Arzedával. Az elkövetkező három évben az Unilever az Arzeda digitális biológiai módszereit alkalmazza a termékfejlesztésben. Az együttműködés több vezető világmárkát – így az OMO (Persil), Sunlight és Surf márkákat – is érint.

Az Arzeda az eredetileg természetből kivont enzimeket optimalizálja, és ezekkel helyettesíti a tisztító- és mosószerek többségében megtalálható, nagy környezeti terhelést okozó összetevőket. A vállalat egy fizikán alapuló számítógépes fehérjetervezést és mélytanulást ötvöző módszert alkalmaz az enzimek funkcionalitásának optimalizálására. Azon túl, hogy a természetben előforduló enzimeket vizsgálja, az Arzeda képes új, egyedülálló előnyöket felmutatni képes változatokat is létrehozni.

Az együttműködéssel az Unilevernek lehetősége nyílik a 2020 szeptemberében meghirdetett Clean Future stratégiájának megvalósítására. Reményei szerint 50%-kal csökken majd így az tisztítószereihez felhasznált alapanyag mennyisége, miközben új enzimek felfedezése és optimalizálása révén kiemelkedő tisztítóhatást kínálhat vásárlóinak.

Kapcsolódó cikkeink