Az ALDI a britek kedvenc üzletlánca
A YouGov legújabb adatai szerint az ALDI a brit vásárlók kedvenc üzletlánca. A felmérés szerint a német diszkont, mely egyben Nagy-Britannia negyedik legnagyobb szupermarketlánca, kedveltség tekintetében megelőzte a Big4 élelmiszer-kereskedőket, valamint az M&S-t és a Lidlt is.
Egy 39 FMCG-terméket tartalmazó kosár az ALDI-nál 16,65 fonttal – vagyis 25%-kal – kerül kevesebbe, mint az azonos tartalmú kosár a legdrágábbnak bizonyult Waitrose-nál.
A diszkontlánc szerint az alacsony árak sosem mennek ki a divatból, ezért is szeretik oly sokan – és fogják a jövőben is szeretni – az ALDI-t.
A kedvező árú, kiváló minőségű termékek kombinációjának köszönhetően csak az elmúlt egy évben mintegy egymillió új vásárlót sikerült megnyernie a szigetországban az ALDI-nak, amely nemrégiben jelentette be, hogy az elkövetkező két évben 1,4 milliárd fontot invesztál az expanzióba.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Related news
M&S: Stores with a human touch will be the future, says chair
M&S chairman Archie Norman has said that the upmarket retailer…
Read more >The Food Bank collected 139 tons of durable food for the needy over the weekend
139 tons of food donations were collected for the needy…
Read more >ALDI became the best-known employer in Hungary
ALDI received an extremely prestigious recognition: it won the Most…
Read more >Related news
István Nagy: common interest is the success of Hungarian wine
The success of Hungarian wine is a common interest, and…
Read more >KOMETA’s spring promotion has begun
KOMETA’s National Spring Promotion starts on May 13, customers can…
Read more >SPAR takes up the fight against food waste
Reducing food waste is receiving special attention worldwide in the…
Read more >