Mondelēz uses AI to personalise marketing
Mondelēz is launching a new platform to improve its global marketing capabilities and better leverage consumer trends through the widespread use of AI technology.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
The platform is a collaboration between Accenture and Publicis Groupe, with the objective of making the creation of personalised texts, images and videos faster and more efficient. The new platform will be able to quickly scale content production and provide new ways to increase the reach of personalised messages
Related news
Bagels, stuffed cabbage and online scams – this could be the Christmas menu for many due to the rise in cybercrime
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How will AI continue to shape our lives? Seven areas to watch in 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >This is how humans and AI work together – the artificial intelligence revolution in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
