Mondelēz uses AI to personalise marketing
Mondelēz is launching a new platform to improve its global marketing capabilities and better leverage consumer trends through the widespread use of AI technology.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
The platform is a collaboration between Accenture and Publicis Groupe, with the objective of making the creation of personalised texts, images and videos faster and more efficient. The new platform will be able to quickly scale content production and provide new ways to increase the reach of personalised messages
Related news
Packaging market sitting on a roundabout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians are already using AI platforms en masse for search
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GKI: AI is spreading rapidly in the service sector, while adoption in other sectors is only sluggish
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >eMAG Black Friday kicks off with nearly one million offers on the morning of November 14th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumption is the gas pedal, industry is the brake: will there be a smooth landing in 2026?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
