Mondelēz uses AI to personalise marketing
Mondelēz is launching a new platform to improve its global marketing capabilities and better leverage consumer trends through the widespread use of AI technology.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
The platform is a collaboration between Accenture and Publicis Groupe, with the objective of making the creation of personalised texts, images and videos faster and more efficient. The new platform will be able to quickly scale content production and provide new ways to increase the reach of personalised messages
Related news
AI in customer service: tangible business benefits in retail
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s parent company and AutoStore are creating a world-first, AI-driven center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Trade Airlines flights have landed – photos and videos
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GfK study: This is how European commercial purchasing power has changed in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The holiday season begins with a four-day long weekend – shops will be closed on October 23
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >