Realignment
The closure of horeca units means great market loss for spirits – said Attila Piri, marketing director of Heinemann. About 40 percent of mainstream spirits and 65 percent of premium products is sold in this channel. Sára Palcsó, marketing director of Zwack underlined that the closure of bars and restaurants hit luxury drinks the hardest. Csaba Mosonyi, marketing director of Pernod Ricard informed that about half of their sales are generated in hospitality units. In the current situation shoppers choose the big brands when buying. Annamária Benke, category brand manager of Roust Hungary is calculating with a sales drop in the spirit category.//
Related news
Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pernod Ricard partners with Dole in RTD tie-up
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unicum Orange Bitter 0,7 l
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) Svédasztalos menza a 14. kerületben – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Szallas.hu: Vir was the most popular among Hungarians traveling to Croatia this summer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hotels and restaurants in Hungary have become the most expensive in the EU – Lake Balaton’s price advantage is melting away
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >