Magazine: POPAI ended the year at HEINEKEN
HEINEKEN welcomed the last POPAI Association meeting on 8 November. Tímea Berki and Viktória Ozoróczy were the hosts, and national trade marketing manager Ms Berki gave a presentation about the brewing company’s own POS optimisation method in the HoReCa channel. The next POPAI meeting will be at Mondelez on 17 January and the theme for 2019 is ‘Digitalisation or what you will’. //
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Heineken renews F1 global partnership
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin reduction extended to new products – in-store price restrictions remain in place until the end of February
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More than 10 tons of pet food collected thanks to Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

