Unilever urges influencers to promote sustainability
Unilever is urging influencers and content creators to promote sustainability even if they are afraid of being accused of greenwashing. The company has established a “coalition of content creators” to boost social media coverage of sustainability, following a study which revealed: 86% are holding back from talking about environmental concerns because of fears of being accused of greenwashing.
Related news
Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Sustainable Business Academy launch soil regenerative agriculture training for young farmers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allee is the best-performing sustainable retail facility in the Eastern European region
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The customer of the future in 2025: price and convenience above all else
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >E-commerce balance in the red
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Professional awards at SPAR Hungary: sustainability, commercial and communication awards
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
