Unilever urges influencers to promote sustainability
Unilever is urging influencers and content creators to promote sustainability even if they are afraid of being accused of greenwashing. The company has established a “coalition of content creators” to boost social media coverage of sustainability, following a study which revealed: 86% are holding back from talking about environmental concerns because of fears of being accused of greenwashing.
Related news
A national consumer protection audit has been launched on redemption fees.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Green financing has become a major driver of the global energy market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco trials in-store avocado scanners to check ripeness
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >