A fenntarthatóság népszerűsítésére buzdítja az Unilever az influenszereket

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 10. 11:22

Arra buzdítja az Unilever az influenszereket és tartalomkészítőket, hogy népszerűsítsék a fenntarthatóságot, még akkor is, ha attól tartanak, hogy zöldmosással vádolják őket. Egy nemrégiben készült tanulmány nyomán a vállalat a téma közösségi médiában való nagyobb volumenű megjelenítése érdekében létrehozta a „tartalomkészítők koalícióját”.

A vizsgálat szerint a megkérdezettek 76%-a említené szívesen többször a fenntarthatóságot tartalmaiban, míg a többséget (86%) visszatartja ettől az a félelme, hogy zöldmosással vádolják őket.

Ennek ellenére a tartalomkészítők közel kétharmada (63%) idén az előző évinél több fenntarthatósággal kapcsolatos tartalmat készített, és 76%-uk jelezte, hogy a jövőben még több ilyet szeretne létrehozni.

Kapcsolódó cikkeink