SPAR campaigns for a sustainable future in Slovenia
SPAR Slovenia has launched a new campaign entitled “What Circulates, Connects Us” to highlight the benefits of returnable glass packaging. One of the biggest advantages of glass packaging is that it doesn’t affect the quality, taste or vitamin content of food and beverages. In SPAR stores customers can redeem coupons received when returning empty bottles at the checkout. SPAR collected 2.7 million bottles and 324,000 containers last year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
SPAR: closer to generation Z – instant shopping, cool products and social experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: Spar has recalled 100 gram sliced smoked Norwegian Salmon fillets from the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: retail turnover increased by 3.0 percent compared to the same period of the previous year, while remaining unchanged compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Annual inflation in the OECD accelerated to 4.2 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone retail sales fell month-on-month, but rose year-on-year in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

