SPAR campaigns for a sustainable future in Slovenia
SPAR Slovenia has launched a new campaign entitled “What Circulates, Connects Us” to highlight the benefits of returnable glass packaging. One of the biggest advantages of glass packaging is that it doesn’t affect the quality, taste or vitamin content of food and beverages. In SPAR stores customers can redeem coupons received when returning empty bottles at the checkout. SPAR collected 2.7 million bottles and 324,000 containers last year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >1,400 professionals are working behind the scenes of this weekend’s SPAR record marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
FAO: 890 tons of food is the balance of the Donation Convoy celebrating the anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Shell Hungary’s management has been renewed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The FoodTechShow ended successfully
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >