SPAR campaigns for a sustainable future in Slovenia
SPAR Slovenia has launched a new campaign entitled “What Circulates, Connects Us” to highlight the benefits of returnable glass packaging. One of the biggest advantages of glass packaging is that it doesn’t affect the quality, taste or vitamin content of food and beverages. In SPAR stores customers can redeem coupons received when returning empty bottles at the checkout. SPAR collected 2.7 million bottles and 324,000 containers last year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
The Joy of Giving has begun! – thousands of volunteers are waiting for donations nationwide
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Group exits Western Europe – but continues to expand in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Hungarian professional leadership also shaped global economic decisions at the historic B20 summit in South Africa
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Foodora expands: it brought fast delivery to 21 new cities this year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One hundred thousand smiles in ten years – The 10th Christmas SmileElves campaign has ended
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
