SPAR campaigns for a sustainable future in Slovenia
SPAR Slovenia has launched a new campaign entitled “What Circulates, Connects Us” to highlight the benefits of returnable glass packaging. One of the biggest advantages of glass packaging is that it doesn’t affect the quality, taste or vitamin content of food and beverages. In SPAR stores customers can redeem coupons received when returning empty bottles at the checkout. SPAR collected 2.7 million bottles and 324,000 containers last year.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Austria Announces Takeover Of 23 Unimarkt Stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >More conscious spending dominates during the holidays – this is how SPAR responds
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Márton Nagy: the government expects 2-3 percent growth next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >After three months of increase, the GKI Business Index corrected back in November
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR takes shopping to a new level – Hungary’s most modern INTERSPAR hypermarket opens
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
