A fenntartható jövőért kampányol a SPAR Szlovéniában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 06. 05. 13:15

„Ami körbejár, az összeköt” címmel indított új kampányt a SPAR Szlovéniában, amely a visszaváltható üvegcsomagolás előnyeire hívja fel a figyelmet.

A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.

Az üvegcsomagolás egyik legnagyobb előnye, hogy nem befolyásolja az élelmiszerek és italok minőségét, ízét vagy vitamintartalmát. Az üveg nem porózus, nem lebomló és 100%-ban újrahasznosítható, akár 30-szor is újrafelhasználható, így jelentősen hozzájárul a szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséhez.

A SPAR-üzletekben a vásárlók az üres palackok visszaváltásakor kapott kuponokat a kasszáknál beválthatják.

A kampány a vállalat környezetkímélő megoldásokat ösztönző fenntarthatósági stratégiá­jának része, amelynek keretében a kereskedő tavaly 2,7 millió palackot és 324 ezer tárolót gyűjtött vissza, valamint támogatja a használt sütőolaj leadását és vásárláskor a saját tárolóedények használatát is.

Kapcsolódó cikkeink