Magazine: POPAI ended the year at HEINEKEN
HEINEKEN welcomed the last POPAI Association meeting on 8 November. Tímea Berki and Viktória Ozoróczy were the hosts, and national trade marketing manager Ms Berki gave a presentation about the brewing company’s own POS optimisation method in the HoReCa channel. The next POPAI meeting will be at Mondelez on 17 January and the theme for 2019 is ‘Digitalisation or what you will’. //
Related news
Mondelez’s Székesfehérvár factory is 30 years old
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price Battle Around Milka Chocolate in Germany
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mondelez invests in Poland biscuits plant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
