Walmart: célkeresztben a városi lokációk
A Walmart által két évvel ezelőtt felvásárolt Jet.com a korábbiaknál személyre szabottabb élményt, a helyi és vezető márkák egyedülálló választékát és három órán belüli kiszállítást ígér New Yorkban. A vállalat célja, hogy a Jet a főbb nagyvárosokban élő vásárlók – így a fiatalabb, affluens fogyasztók – számára releváns és kényelmes megoldást kínáljon. A cég New Yorkban indul, de a modell bármely nagyvárosban működtethető.
Kínálatában szerepel majd a stratégiai partner, a Nike a vásárlói visszajelzések alapján összeállított kollekciója, ikonikus márkák és kisvállalkozások – így helyi pékségek – termékei, de helyi és kézműves sörök is.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Az önkiszolgáló kasszák sikeréhez jobb stratégia is kell
Bár egyre több hír szól arról, hogy egyik kiskereskedő a…
Tovább olvasom >Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást
Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >