Továbbra is kedvelik a fogyasztók a sokcsatornás vásárlást

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 04. 17. 09:16

Az amerikai fogyasztók közel háromnegyede választja az omnichannel vásárlást.

A ShipStation és a Retail Economics új tanulmánya szerint a fogyasztók 73%-a, mielőtt vásárlási döntést hozna, vegyíti az online termékkeresést, a fizikai üzletekben tett látogatásokat és él az olyan lehetőségekkel, mint az online vásárlás, az üzletben történő átvétel, illetve üzletben történő áruvisszavétel. A jelentés szerint az Egyesült Államokban és Kanadában „elképesztő” 448 milliárd dollárnyi online értékesítés függ ezektől a fizikai érintkezési pontoktól, ami a teljes online értékesítés 41%-át teszi ki ezekben a régiókban.

– A zökkenőmentes integráció mindezen érintkezési pontokon – a termékek időben és megfelelő áron történő kiszállítása mellett – már nem opcionális, hanem elengedhetetlen a túléléshez – mondta el Al Ko, a ShipStation anyavállalata, az Auctane vezérigazgatója.

A tanulmány egyéb megállapításai szerint a közösségi média és a mesterséges intelligencia kulcsfontosságúvá válik a vásárlói út során. A megkérdezett amerikai fogyasztók negyede nyitott arra is, hogy vásárlás előtt AI-alapú chatbotokat használjon a termékkeresésben. A 45 éves és fiatalabb fogyasztók az idősebb generációkhoz képest világszerte közel négyszer nagyobb valószínűséggel keresnek terméket a közösségi médiában.

Chain Store Age

Kapcsolódó cikkeink