Változások a HEINEKEN Hungária vezetőségénél
Több változás is történt a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél, ahol 2024. február 1-jétől Mottl-Molnár Orsolya Értékesítési Igazgatói pozícióban folytatja pályafutását, miután visszatért szülési szabadságról. A Marketing Igazgató továbbra is Perényi Katalin marad a magyarországi leányvállalatnál.
Mottl-Molnár Orsolya 2010-ben kezdte meg a pályáját a HEINEKEN Hungária Zrt.-nél. 2022. február 1-től Marketing és Kereskedelmi Marketing igazgatóként, valamint igazgatósági tagként dolgozott a vállalatnál egészen az év szeptemberéig, amikor szülési szabadságának idejére átmenetileg elhagyta a HEINEKEN fedélzetét. 2024 február 1-től Értékesítési Igazgatóként tér vissza a vállalat életébe.
A Marketing Igazgatói székében továbbra is Perényi Katalin ül, aki átmeneti megbízását hosszabbítja meg ezzel a változással. A nemzetközi piacot is megjárt szakember 2022 szeptemberében érkezett a HEINEKEN globál csapatából. Katalin 2009-ben kezdte meg pályafutását a Heineken vállalat Nemzetközi Tehetségprogramjában, az elmúlt 15 évben pedig számos hazai és külföldi vállalati siker fűződik a nevéhez. Vezetési tapasztalatának és kreativitásának köszönhetően többek között a márka prémium portfóliójának értékét sikerült tovább növelni.
„Biztos vagyok abban, hogy Mottl-Molnár Orsolya széleskörű kereskedelmi tapasztalatával, szenvedélyes vezetőként kiválóan tudja majd támogatni növekedési stratégiánkat az értékesítési stratégia fejlesztésével és egy erős csapat építésével. A Marketing pozíció is biztos kezekben marad, Katalinnal, aki 2022-ben csatlakozott a magyarországi leányvállalathoz, februártól pedig nagy örömünkre, velünk folytatja munkáját. Vezetésének és együttműködési erőfeszítéseinek köszönhetően a csapat egy kihívásokkal teli időszakban is sikereket tudott elérni és prémium portfóliónk márka értékét tovább növelni, így izgatottan tekintünk közösen a 2024-es évre.”
– mondta el Nikos Zois, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója.
A két szakember szerint mind a termékportfólió, az értékesítési terület és a brand kampányokat illetően is izgalmasnak ígérkezik a 2024-es év.
Mottl-Molnár Orsolya az Értékesítési Igazgató pozíciót Eszéki Zoltántól veszi át, aki februártól a HEINEKEN Hungária Zrt.-n kívül folytatja munkáját.
Kapcsolódó cikkeink
Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és…
Tovább olvasom >Új kampánnyal erősít a Gösser
Hűsítő kortyokkal és magával ragadó képsorokkal indult május 15-én a…
Tovább olvasom >Fogd meg a söröm! – felveszi a kesztyűt a sörpiac
A COVID lecsengése után a sörök piaca akár magához is térhetne nem…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >