Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 10. 25. 12:02

A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és egyedi PR megoldásokkal hívja fel a figyelmet az élet kompromisszummentes élvezetére.

Új kampány

A kampány fókuszában a pillanatok minőségi átélése áll, és arra buzdít, hogy  szánjunk időt lassulásra, figyeljünk magunkra. A kezdeményezéshez tartozik egy együttműködés a POKET-tel, amely során 500 Rómeó és Júlia könyvre helyeznek Gösser matricát, hogy kiemeljék a pillanatok minőségi megélésének fontosságát.

A Gösser séták keretében a résztvevők Budapesten második kerületét barangolhatták be, és olyan kincseket fedezhettek fel, mint a budai gyógyfürdők és Gül Baba emlékhelye. Az öt alkalommal megrendezett sétasorozat lehetőséget teremtett a kikapcsolódásra és az új helyek felfedezésekre.

A Gösser támogatásával felújított padok a Török utcai könyvtár előtt azért jöttek létre, hogy az emberek megálljanak és elmerüljenek a pillanatban. A kampány egyik kisvideója is kiemeli a lassítás fontosságát, miközben egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatunk.

Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy a kampány és a PR aktivitások középpontjában az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés áll. A Gösser nem csupán italt kínál, hanem egy életérzést, amely az értékes pillanatok megélésére ösztönzi a fogyasztókat.

Kapcsolódó cikkeink