Vállalatok is segítik az Élelmiszerbank munkáját
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 108 ezer élelmiszercsomagot juttathat el a rászorulóknak két vállalat támogatásának köszönhetően.

Több mint 100 ezer élelmiszercsomag juthat el a rászorulókhoz az Élelmiszerbank, valamint a Tesco és a Nestlé együttműködésével
A Nestlé és a Tesco összefogásának eredményeként a két cég 10,1 millió forinttal támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. Az ősszel meghirdetett jótékonysági akcióban a Nestlé a szeptember 30. és október 13. között a Tesco áruházakban eladott Nestlé-termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel élelmezési célra, az összeget pedig a Tesco megduplázta. Az összegyűlt támogatást az Élelmiszerbank 108 ezer élelmiszercsomag célba juttatására fordítja azok számára, akiknek igazán szükségük van rá – közölte az egyesület kedden az MTI-vel.
Az élelmiszercsomagokba a szervezet további partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerülnek. Ezek jellemzően olyan csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyeknek a minősége kiváló, és emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak.
A Tesco és a Nestlé évek óta az Élelmiszerbank stratégiai partnereként vesz részt az élelmiszer-pazarlás elleni küzdelemben. Mintegy 200 Tesco áruházból több mint 180-ban folyik napi szintű élelmiszermentés, melynek célja az élelmiszer-felesleg mennyiségének csökkentése, és a rászorulók támogatása. A programban résztvevő áruházak az elmúlt évben 3744 tonna élelmiszer-felesleget adtak át helyi karitatív szervezeteknek, ami több mint 9,3 millió adag ételt jelent a nélkülözőknek. A Nestlé 2021-ben eddig 26 millió forint értékben juttatott el élelmiszert az Élelmiszerbankhoz. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A higiénia elhanyagolása ellen fogott össze az Unilever és a Tesco
Az Unilever a Kimberly-Clarkkal, az Essityvel, a Haleonnal és a…
Tovább olvasom >Egyre sokoldalúbb a Shell és a Tesco együttműködése
Két elismert márka, a Shell Hungary és a Tesco közös…
Tovább olvasom >Személyesen vagy online?
Az elmúlt években a koronavírus számos országban, így hazánkban is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális hős lett a Praktiker webáruháza: felkerült a Forbes és a Google győzteseinek listájára
A digitális hősök közé került a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza…
Tovább olvasom >Dunakeszin és Gödöllőn nyitotta meg új műszaki áruházait a MediaMarkt
A júliusban Hódmezővásárhelyen átadott egység után alig több mint egy…
Tovább olvasom >Új marketingvezető a Mondelēz magyar, cseh és szlovák cégénél
Korábbi pozícióiban O’Toole olyan meghatározó kampányokért felelt, mint a Cadbury…
Tovább olvasom >