A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be, válaszul a növekvő megélhetési költségekre és a változó vásárlói magatartásra. Az áruházlánc több mint 50 terméket cserél le a kisebb boltjaiban kedvezőbb árú alternatívákra, hogy növelje versenyképességét a német diszkontláncokkal, mint például az Aldi és a Lidl. A változás célja a spórolós vásárlók megtartása és a versenyképesség növelése .
Az átalakítás több lépcsőben történik, a folyamat két hét múlva kezdődik és augusztus végére fejeződik be. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet tanulmánya rámutatott, hogy a Tesco Expressz üzleteiben a termékek gyakran drágábbak, mint a nagyobb áruházakban, ami a vásárlók számára növekvő költségeket jelent. A Tesco célja ezzel a lépéssel az, hogy csökkentse a kisebb boltokban a termékek árát és versenyképesebbé váljon a diszkontláncokkal szemben – írja az MSN.
Sarah Lawler, a Tesco Convenience részleg ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tudatában vannak a vásárlók jelenlegi pénzügyi nehézségeinek, és ezekkel a változtatásokkal kívánják segíteni a családok élelmiszerköltségeinek csökkentését. Bár az Expressz üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a kedvezőbb árú saját márkás termékek bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az üzletlánc szélesebb vásárlói kört vonzzon. Lawler szerint a változtatások célja, hogy több helyet biztosítsanak a saját márkás termékek számára, ezzel is segítve a költségek csökkentését.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >