A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 24. 11:58

A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be, válaszul a növekvő megélhetési költségekre és a változó vásárlói magatartásra. Az áruházlánc több mint 50 terméket cserél le a kisebb boltjaiban kedvezőbb árú alternatívákra, hogy növelje versenyképességét a német diszkontláncokkal, mint például az Aldi és a Lidl. A változás célja a spórolós vásárlók megtartása és a versenyképesség növelése .

Az átalakítás több lépcsőben történik, a folyamat két hét múlva kezdődik és augusztus végére fejeződik be. A Which? fogyasztóvédelmi szervezet tanulmánya rámutatott, hogy a Tesco Expressz üzleteiben a termékek gyakran drágábbak, mint a nagyobb áruházakban, ami a vásárlók számára növekvő költségeket jelent. A Tesco célja ezzel a lépéssel az, hogy csökkentse a kisebb boltokban a termékek árát és versenyképesebbé váljon a diszkontláncokkal szemben – írja az MSN.

Sarah Lawler, a Tesco Convenience részleg ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tudatában vannak a vásárlók jelenlegi pénzügyi nehézségeinek, és ezekkel a változtatásokkal kívánják segíteni a családok élelmiszerköltségeinek csökkentését. Bár az Expressz üzletek nem rendelkeznek akkora polcterülettel, mint a nagyobb boltok, a kedvezőbb árú saját márkás termékek bevezetése lehetőséget teremt arra, hogy az üzletlánc szélesebb vásárlói kört vonzzon. Lawler szerint a változtatások célja, hogy több helyet biztosítsanak a saját márkás termékek számára, ezzel is segítve a költségek csökkentését.

 

Kapcsolódó cikkeink