Újra próbálkozik az Unilever néhány nem alapvető márka eladásával
Újult erővel fog neki az Unilever néhány nem alapvető szépség- és testápolási márkája – így a Q-Tips és az Impulse – eladásának.
Az Unilever a Morgan Stanley és az Evercore befektetési bankokat bízta meg az Elida Beauty üzletágához tartozó márkák portfóliójának értékesítésével – jelentette a Gondola.be belga kiadvány a Reuters beszámolójára hivatkozva.
A kezdeményezés egy két évvel ezelőtti kísérlet újjáélesztését jelenti, és a vállalat működésének racionalizálására összpontosító új vezérigazgató, Hein Schumacher „első jelentős intézkedése” – áll a beszámolóban.
Elida Beauty
2021-ben az Unilever a Credit Suisse-szel társult az Elida Beauty eladására, de még abban az évben leállította a folyamatot, mivel az ajánlatok nem feleltek meg az elvárásainak.
Az Elida Beauty 2022-ben mintegy 760 millió dolláros kumulatív forgalmat bonyolított le. A Reutersnek nyilatkozó források szerint a márka több milliárd dollárt is érhet.
Az Elida Beauty kínálatában olyan márkák is találhatók, mint a Caress, a TIGI, a Timotei, a Monsavon, a St. Ives, a Zwitsal, a Ponds, a Brut, a Moussel, az Alberto Balsam és a Matey.
Kapcsolódó cikkeink
Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >Jó bőrben télen-nyáron
A testápolási piac teljesítményére az árak emelkedése és az évszakok…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >