Új vezérigazgató a HEINEKEN Hungáriánál
A holland születésű José Matthijsse vezeti március 15-től a Heineken cég magyarországi leányvállalatát. Az új vezető folytatni kívánja azokat a kezdeményezéseket, amelyek segítik a hazai beszállítókat, és elkötelezett a helyi közösségek segítése iránt.
Matthijsse asszony Haitiről érkezett Magyarországra, ahol négy évig dolgozott a holland vállalat helyi érdekeltségének első számú vezetőjeként. Egyik legjelentősebb feladata előző állomáshelyén a helyi beszállítókkal – elsősorban farmerekkel – kialakítandó szoros együttműködés, a termelési láncba integrálásuk volt. Ebben kiemelkedő sikereket ért el, csakúgy, mint a vállalat stratégiájának fejlesztésében, amelynek eredményeképpen a márkaportfólió kiváló termékeket kínál a fogyasztóknak és remek üzleti lehetőséget a partnereknek. A márkák üzleti sikerei nagymértékben hozzájárultak a beszállítók növekedéséhez is.
José Matthijsse 2000-ben csatlakozott a Heinekenhez Hollandiában, és számos területen dolgozott három kontinensen, a gyártás, kereskedelem és cégvezetés területén. Haiti előtt a Kongói Demokratikus Köztársaságban, kereskedelmi igazgatóként tevékenykedett.
„Nagyon örülök, hogy a pályafutásomat Magyarországon folytathatom, mivel két sörgyárunkkal jelentős szereplői vagyunk a magyar gazdaságnak” – mondta el az új vezérigazgató. „A magyar gazdaság és helyi beszállítók érdekében indított kezdeményezéseket, például azt, hogy legnépszerűbb márkánkat, a Sopronit kizárólag magyar árpából készítjük, különösen örömmel hallottam, mivel hiszek abban, hogy ebből mindenki profitál.”
A vezérigazgató beszélt arról is, hogy a helyi közösségek támogatásának milyen fontos szerepe van egy cég életében. Ő maga nagyon hisz a helyi beszállítók és közösségek fejlesztésében. Személyes tapasztalatát abból az együttműködésből meríti, amellyel 2013-ban sikerült a Clinton Globális Kezdeményezés alapítvánnyal elérnie, hogy a haiti gazdák a termésátlagaikat növeljék, és ezáltal még több embernek kínáljanak stabil megélhetést.
„Meggyőződésem, hogy a családommal együtt remekül fogjuk érezni magunkat Magyarországon, hiszen amit eddig láttam az országból, az arra utal, hogy mind Budapesten, mind Sopronban és Martfűn nagyszerű lehetőségek vannak a kikapcsolódásra gyerekekkel” – említette meg Matthijsse asszony, aki férjével és két kisfiával költözik hazánkba.
A vezető Joris Huijsmans vezérigazgatót váltja a HEINEKEN Hungária élén, aki 2014 óta vezette a vállalatot.
Kapcsolódó cikkeink
A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >