Új ügyvezető a Nielsen Piackutató élén
2019. január 1-jétől Szűcs-Villányi Ágnes látja el a magyarországi Nielsen ügyvezetői feladatait.
Ágnes 2004-ben csatlakozott a Nielsen gyártói tanácsadó csapatához és hamarosan regionális menedzserként gondoskodott az egyik nagy vegyiáru-gyártó kelet-közép európai részlegének támogatásáról. Ezt követően a magyar Kereskedői kapcsolatok igazgatója volt 8 éven keresztül, utóbbi években feladatköre kibővült az Üzletfejlesztési csapat vezetésével is, mely az elmúlt években számos partnerünknek nyújtott segítséget a mindennapi értékesítési feladatokban, illetve a hosszú távú stratégia kidolgozásában.
Konferenciák és szakmai rendezvények rendszeres előadója.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a Costa Art & Craft pályázat!
Egy jó kávé csodákra képes – felfrissít, inspirál, energiát ad.…
Tovább olvasom >Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >