Új ügyvezető a Nielsen Piackutató élén
2019. január 1-jétől Szűcs-Villányi Ágnes látja el a magyarországi Nielsen ügyvezetői feladatait.
Ágnes 2004-ben csatlakozott a Nielsen gyártói tanácsadó csapatához és hamarosan regionális menedzserként gondoskodott az egyik nagy vegyiáru-gyártó kelet-közép európai részlegének támogatásáról. Ezt követően a magyar Kereskedői kapcsolatok igazgatója volt 8 éven keresztül, utóbbi években feladatköre kibővült az Üzletfejlesztési csapat vezetésével is, mely az elmúlt években számos partnerünknek nyújtott segítséget a mindennapi értékesítési feladatokban, illetve a hosszú távú stratégia kidolgozásában.
Konferenciák és szakmai rendezvények rendszeres előadója.
Kapcsolódó cikkeink
Jövőre is drága maradhat a spanyol olívaolaj
Akár júniusig rekord magas maradhat a spanyolországi olívaolaj ára, miután…
Tovább olvasom >Húsz százalékkal nőtt a magyar kávépiac értéke 2022-ben, a volumen azonban csökkent
Az alapanyagok jelentős drágulása miatt a magyar kiskereskedelmi kávépiac értéke…
Tovább olvasom >Nielsen: Feleannyi sört vásároltunk a vébén, mint az Eb két hete alatt
A magyarok kétharmada társaságban nézi a katari labdarúgó-világbajnokságot, de sokan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >Kihirdették a Randstad Award 2024 employer branding díj győzteseit
A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei…
Tovább olvasom >