Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 10. 09. 12:01

Az édességek iránti szenvedély és az üzleti innováció találkozásával Magyarországon megjelent egy új kereskedelmi szereplő, a BrandVibes Distribution. A vállalat nem csupán egy újabb disztribútor, hanem egy dinamikus és sokoldalú vállalkozás, amely most elsőként az édességek szerelmeseinek széles skáláját célozza meg. A cég három lábon áll: Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés, és azzal a céllal jött létre, hogy Magyarország FMCG-piacán meghatározó szereplővé váljon.

Az egyik első fontos pillér, amely mentén a BrandVibes Distribution elindul, az a vállalat exkluzív értékesítési szerződése a Felföldi édességgyártó Kft.-vel. A Felföldi édességek olyan nevek, mint a minőség, az íz és az innováció szinonimái Magyarországon és a nemzetközi piacon is. Az évtizedek során a cég elkötelezett volt a prémium minőség és a változatos termékkínálat iránt, és most ezt a hagyományt és elkötelezettséget hozza magával az együttműködésbe a BrandVibes Distribution.

A Felföldi édességek portfóliója szinte minden édes íz iránti vágyat kielégít. A zászlóshajó Quick Milk ízesített szívószálak mellett, az exkluzív együttműködés révén a magyar vásárlók mostantól könnyedén hozzáférhetnek olyan fantasztikus termékekhez, mint a Felföldi süteményporok, a Let’s Cheese sajtroppancsok vagy a szintén a gyártó nevével fémjelzett csokoládéval bevont sós perecek. És a termékpaletta folyamatosan bővül.

A BrandVibes Distribution nem csupán egy közvetítő a termékek és a vásárlók között. Azok, akik a BrandVibes Distributiont választják, minőségi szolgáltatásra és figyelemre számíthatnak – mondta Páll Krisztina, az egyik tulajdonos.

Nálunk a márka, a márkába vetett hit és a folyamatos fejlődés áll a középpontban. Mindez egy stabil és a 21. század minden kihívásának megfelelő háttérrel, valamint egy dinamikus gondolkodású, fáradhatatlan és motivált csapattal társítva biztos recept a sikerhez! – folytatta Kriszta.

A háromlábú modell (Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés) lehetővé teszi a BrandVibes Distribution számára, hogy a lehető legnagyobb elérhetőséget és kényelmet biztosítsa vásárlóinak. A kiskereskedelmi üzletek, élelmiszerboltok, éttermek és kávézók számára a disztribúciós és nagykereskedelmi lábak segítségével a termékek könnyen hozzáférhetők, míg az online értékesítési platformon keresztül az egyszerű és kényelmes vásárlási élmény érhető el a fogyasztók számára. (x)

Kapcsolódó cikkeink