Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves partnerkonferenciáját a METRO Nagykereskedelem.

Hagyományos éves partnerkonferencia
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A korábbi évekhez hasonlóan az esemény célja az új üzleti év stratégiájának bemutatása volt, melyet kiegészített a többcsatornás nagykereskedelmi átalakulás eddig elért eredményeinek az ismertetése, valamint a közös üzleti lehetőségek megalapozása is.
Az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi értékesítésének alapját az áruházlánc, azaz a cash&carry értékesítési csatorna adja, ezt egészíti ki a növekedés terepeként az árukiszállító üzletág pillére, míg a sokoldalú, dinamikusan fejlődő digitális üzletág híd szerepet lát el a folyamatban. A METRO többcsatornás nagykereskedelmi stratégiájának leginkább kézzelfogható része az áruházlánc 13 tagjának a modellváltásnak megfelelő fizikai átalakítása és korszerűsítése. Ebben komoly eredményeket ért el a nagykereskedelem, hiszen országszerte már 8 megújult áruházat adtak át a profi vevőknek. //
Kapcsolódó cikkeink
A fogyasztóvédelmi hatóság is ellenőrzi a görögdinnyéket a nyári időszakban
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a kormányhivatalok…
Tovább olvasom >Észak-Európában terjeszkedik a Costco: új raktáráruházat nyit Malmö közelében
A nyilvánvaló trenddel megy szembe a Costco modellje, amikor egy…
Tovább olvasom >Megduplázza saját márkás kínálatát a Co-op Wholesale
800 000 fontos befektetéssel bővíti a brit Co-op Wholesale saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gelato Day 2025
13. alkalommal hirdették meg az Európai Kézműves Fagylalt Napját –…
Tovább olvasom >Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Kötöttfogású késbajnok – A nap videója
Egy „modern” thaiföldi gasztrosport bajnoka: mi lenne, ha a…
Tovább olvasom >