Csúcsteljesítmény a nagykereskedelemben
November 8-án kiemelt beszállító partnerei körében tartotta meg hagyományos éves partnerkonferenciáját a METRO Nagykereskedelem.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A korábbi évekhez hasonlóan az esemény célja az új üzleti év stratégiájának bemutatása volt, melyet kiegészített a többcsatornás nagykereskedelmi átalakulás eddig elért eredményeinek az ismertetése, valamint a közös üzleti lehetőségek megalapozása is.
Az áruházlánc többcsatornás nagykereskedelmi értékesítésének alapját az áruházlánc, azaz a cash&carry értékesítési csatorna adja, ezt egészíti ki a növekedés terepeként az árukiszállító üzletág pillére, míg a sokoldalú, dinamikusan fejlődő digitális üzletág híd szerepet lát el a folyamatban. A METRO többcsatornás nagykereskedelmi stratégiájának leginkább kézzelfogható része az áruházlánc 13 tagjának a modellváltásnak megfelelő fizikai átalakítása és korszerűsítése. Ebben komoly eredményeket ért el a nagykereskedelem, hiszen országszerte már 8 megújult áruházat adtak át a profi vevőknek. //
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >Hazai sonkára épüljön a húsvét
A húsvéti kereskedelmi szempontból az év egyik kiemelkedő időszaka, melyre…
Tovább olvasom >Budapest új tortája
Az idei Budapest hivatalos születésnapi tortája versenyen húsz izgalmas cukrászati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Asztelnemű kempingezéshez, hajózáshoz, űrhajózáshoz – A nap videója
A Full Windsor mágneses étkészlete, a Magware könnyen összekapcsolódó tányérokból,…
Tovább olvasom >