Új szereplő az FMCG-piacon: A BrandVibes Distribution a Felföldi édességekkel kezdi meg hódító útját
Az édességek iránti szenvedély és az üzleti innováció találkozásával Magyarországon megjelent egy új kereskedelmi szereplő, a BrandVibes Distribution. A vállalat nem csupán egy újabb disztribútor, hanem egy dinamikus és sokoldalú vállalkozás, amely most elsőként az édességek szerelmeseinek széles skáláját célozza meg. A cég három lábon áll: Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés, és azzal a céllal jött létre, hogy Magyarország FMCG-piacán meghatározó szereplővé váljon.
Az egyik első fontos pillér, amely mentén a BrandVibes Distribution elindul, az a vállalat exkluzív értékesítési szerződése a Felföldi édességgyártó Kft.-vel. A Felföldi édességek olyan nevek, mint a minőség, az íz és az innováció szinonimái Magyarországon és a nemzetközi piacon is. Az évtizedek során a cég elkötelezett volt a prémium minőség és a változatos termékkínálat iránt, és most ezt a hagyományt és elkötelezettséget hozza magával az együttműködésbe a BrandVibes Distribution.
A Felföldi édességek portfóliója szinte minden édes íz iránti vágyat kielégít. A zászlóshajó Quick Milk ízesített szívószálak mellett, az exkluzív együttműködés révén a magyar vásárlók mostantól könnyedén hozzáférhetnek olyan fantasztikus termékekhez, mint a Felföldi süteményporok, a Let’s Cheese sajtroppancsok vagy a szintén a gyártó nevével fémjelzett csokoládéval bevont sós perecek. És a termékpaletta folyamatosan bővül.
A BrandVibes Distribution nem csupán egy közvetítő a termékek és a vásárlók között. Azok, akik a BrandVibes Distributiont választják, minőségi szolgáltatásra és figyelemre számíthatnak – mondta Páll Krisztina, az egyik tulajdonos.
Nálunk a márka, a márkába vetett hit és a folyamatos fejlődés áll a középpontban. Mindez egy stabil és a 21. század minden kihívásának megfelelő háttérrel, valamint egy dinamikus gondolkodású, fáradhatatlan és motivált csapattal társítva biztos recept a sikerhez! – folytatta Kriszta.
A háromlábú modell (Disztribúció, Nagykereskedelem és Online értékesítés) lehetővé teszi a BrandVibes Distribution számára, hogy a lehető legnagyobb elérhetőséget és kényelmet biztosítsa vásárlóinak. A kiskereskedelmi üzletek, élelmiszerboltok, éttermek és kávézók számára a disztribúciós és nagykereskedelmi lábak segítségével a termékek könnyen hozzáférhetők, míg az online értékesítési platformon keresztül az egyszerű és kényelmes vásárlási élmény érhető el a fogyasztók számára. (x)
Related news
VOSZ and eMAG have entered into cooperation for the development of online sales channels for Hungarian SMEs
The National Association of Entrepreneurs and Employers (VOSZ) and eMAG…
Read more >Peak performance in wholesale
On 8 November METRO Wholesale held its traditional annual partner…
Read more >The antibiotic distribution reporting interface for wholesalers of veterinary medicinal products has been opened
Wholesalers can submit their annual report on the distribution of…
Read more >Related news
Why does the 9th Laurel Retail Conference seem unmissable?
If there’s one event where you can never say “it’s…
Read more >Smurfit Kappa ushers in a new era in sustainable packaging
The Smurfit Kappa Group, the global leader in paper-based packaging,…
Read more >Absolute Live: a trendsetter among Hungarian sports drinks for 16 years
Absolute Live, produced by R-Water in Akasztó, has been a…
Read more >