Új POS hardverrel jelentkezett a Shopify
A bolti kiskereskedelembe betörni és a PayPal, valamint a Square megoldásaival versenybe szállni kívánó Shopify új point-of-sale (PoS) technológiát mutatott be. A PoS Go a kereskedőknek lehetővé teszi a vásárlók online és offline térben való kiszolgálását egyaránt.
A Shopify szerint az új hardver fő előnye, hogy a bolti kereskedőket segíti a folyton változó vásárlói igényekhez és preferenciákhoz való alkalmazkodásban. A cég reményei szerint a PoS Go segítségével a kereskedők – méretüktől függetlenül – könnyebben és hatékonyabban kapcsolódhatnak a beszerzéseiket különböző módokon intéző vásárlókkal.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a…
Tovább olvasom >Az egész világon rekordot döntött a pénteki Black Friday
Válság ide vagy oda, a Shopify adatai alapján világszerte 1,3 millió…
Tovább olvasom >A Kaufland új partnere a Shopify
A német online Kaufland.de piactér tovább bővíti partnerhálózatát: ezúttal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >