A Kaufland új partnere a Shopify
A német online Kaufland.de piactér tovább bővíti partnerhálózatát: ezúttal a Shopify-t adta globális kapcsolatrendszeréhez.
A lépéssel a Shopify retailerek tovább bővíthetik eladási csatornáikat azáltal, hogy egyszerű és közvetlen elérhetőséget kaptak a Kaufland.de oldalhoz.
A Kaufland.de az egyik leggyorsabban növekvő online piactér Németországban: több mint 25 millió árucikket kínál 5000 kategóriában, így rendkívül vonzó sales csatorna lehet az 1.7 millió Shopify kiskereskedő számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett Magyarországra az Allegro online piactér
Az Allegro, a legnagyobb európai hátterű online piactér nagy örömmel…
Tovább olvasom >A németek fele vásárol lejáratközeli élelmiszert, de sok élelmiszer még mindig a kukában végzi
Egy friss Kaufland-felmérés szerint a németek 50%-a rendszeresen vásárol olyan…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: létrejön a Fogyasztóvédelmi Civil Fórum – erősíti együttműködését a Nemzetgazdasági Minisztérium a fogyasztóvédelmi egyesületekkel és a békéltető testületekkel
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a magyar családok védelme…
Tovább olvasom >Megjelent a Magyar Konyha Top 150 Termelői Kalauza
Hazai kistermelőket, csúcsminőségű termékeiket – a húsok, gabonák, tejtermékek, szárnyasok…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >