A Kaufland új partnere a Shopify
A német online Kaufland.de piactér tovább bővíti partnerhálózatát: ezúttal a Shopify-t adta globális kapcsolatrendszeréhez.

A leggyorsabban növekvő online piachoz csatlakoznak
A lépéssel a Shopify retailerek tovább bővíthetik eladási csatornáikat azáltal, hogy egyszerű és közvetlen elérhetőséget kaptak a Kaufland.de oldalhoz.
A Kaufland.de az egyik leggyorsabban növekvő online piactér Németországban: több mint 25 millió árucikket kínál 5000 kategóriában, így rendkívül vonzó sales csatorna lehet az 1.7 millió Shopify kiskereskedő számára.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Vásárlói tudatosság és digitális átalakulás: 2024 FMCG-piaci tanulságai
Alábbi összeállításunkban több nagy elemző cég aktuális adatait, insightjait idézve…
Tovább olvasom >Kakaómentes csokoládéval újít a Kaufland
A német Kaufland kakaómentes csokoládéalternatívával készülő saját márkás újdonságokat vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >