Egyesült Államok: a Z-generáció közel fele a közösségi médián keresztül vásárol majd karácsonyi ajándékot
A Z-generáció tagjai közül sokan arra számítanak, hogy idén a tavalyinél többet fognak költeni, és korábban vásárolnak majd, ha a kiskereskedők hamarabb kínálnak kedvezményeket – derül ki a Shopify jelentéséből, melyet a Gallup közel kétezer amerikai fogyasztó megkérdezésével készített.
A nagyobb ünnepi kiskereskedelmi forgalomra vonatkozó előrejelzések közepette a vásárlók közel háromnegyede (74%) arra számít, hogy idén az karácsonyi ajándékokra szánt költségvetése a tavalyi évhez képest változatlan lesz vagy nő – derül ki a Shopify és a Gallup múlt hónapban 1761 amerikai fogyasztó körében végzett felméréséből. A Z-generációs vásárlók 37 százaléka gondolja úgy, hogy az idei évben többet költ majd az ünnepi vásárlásokra, mint tavaly – áll a jelentésben.
A vásárlók kevesebb mint fele (41%) tervezi, hogy októberben kezdi meg az ünnepi vásárlást, a válaszadók 39%-a novemberben, és 20%-a pedig decemberben intézi majd a beszerzést. Bár a vásárlók majdnem mindegyike (93%) azt tervezi, hogy legalább néhány ajándékot online vásárol meg, a vásárlók közel fele (47%) arra készül, hogy a legtöbb, ha nem az összes ajándékot online veszi meg.
A Shopify megállapította, hogy a Z-generációs fogyasztók közel fele (48%) gondolt arra, hogy legalább néhány ajándékot a közösségi médián keresztül szerez be, ami meghaladja az összes amerikai fogyasztó körében mért egyharmados arányt.
A Z-generációs felmérésben részt vevők 48 százaléka azt is elmondta, hogy korábban megvenné az ünnepi ajándékokat, ha a kiskereskedők hamarabb bemutatnák ünnepi ajánlataikat és elindítanák akcióikat.
Kapcsolódó cikkeink
Ismerik, de nem használják az élő közvetítéses vásárlás szolgáltatást a németek
Egyre több német vásárló ismeri a live shopping, azaz az…
Tovább olvasom >A németek fele vásárol lejáratközeli élelmiszert, de sok élelmiszer még mindig a kukában végzi
Egy friss Kaufland-felmérés szerint a németek 50%-a rendszeresen vásárol olyan…
Tovább olvasom >A celebek ideje lejárt?
Egyre tudatosabbak a vevők, kevésbé hatnak már rájuk a hagyományos…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: létrejön a Fogyasztóvédelmi Civil Fórum – erősíti együttműködését a Nemzetgazdasági Minisztérium a fogyasztóvédelmi egyesületekkel és a békéltető testületekkel
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a magyar családok védelme…
Tovább olvasom >Megjelent a Magyar Konyha Top 150 Termelői Kalauza
Hazai kistermelőket, csúcsminőségű termékeiket – a húsok, gabonák, tejtermékek, szárnyasok…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >