Az egész világon rekordot döntött a pénteki Black Friday
Válság ide vagy oda, a Shopify adatai alapján világszerte 1,3 millió dollárt költöttek el percenként online a Black Friday pénteki napján.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/pexels-karolina-grabowska-5632346.jpg)
Mindenhol sokat költöttek az emberek
Az Egyesült Államok keleti időzónája (ET) szerinti 18 óráig (magyar idő szerint éjfélig) a vásárlók 7,28 milliárd dollárt költöttek a weboldalakon. Az Adobe szerint ez a szám akár 9,2 milliárd dollárra is nőhet, mielőtt a nap véget érne.
A rekordot jelentő költést megelőzték a hálaadásnapi vásárlások, amikor is a fogyasztók minden eddiginél többet, 5,29 milliárd dollárt költöttek online, ami 2,9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az Adobe szerint a vásárlók normál esetben 2-3 milliárd dollárt költenek online egy nap alatt.
A vállalat felmérése szerint az Apple termékek fogytak a leginkább:
- Okosórák
- AirPodok
- Intelligens hangszórók és televíziók
Ezenkívül sokan vásároltak eszpresszógépet és játékkonzolt, valamint Hatchimals és Squishmallows játékokat.
Az Adobe megjegyezte, hogy a mobilos vásárlás is rekordot döntött idén, az okostelefonokról történő értékesítés a hálaadásnapi online eladások 55 százalékát tette ki.
A vállalat előrejelzése szerint ezek az eladások a teljes fekete pénteki eladások 53 százalékát teszik majd ki – idézi az Index, a teljes cikk itt olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Mit tehetnek a vállalatok a munkahelyi jóllét érdekében?
A munkahelyi jóllét csak egy jól hangzó fogalom, vagy a…
Tovább olvasom >Nemzetközi kutatás: a fiataloknak fontosabb az állásuk biztonsága, mint a fizetésük mértéke
Az utóbbi években rendkívül fontossá vált a munkavállalóknak, hogy egy állás hosszú…
Tovább olvasom >Jöhetnek a mentes gabonafélék
A Fusarium nemzetségbe tartozó növénypatogén gombák által termelt mikotoxinok –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >