Több hétvégés sales kampánnyá alakítja a Walmart a Black Friday-t
Annak érdekében, hogy minél kisebb tömeg alakuljon ki az üzletekben az ünnepek alatt, a Walmart több „részletben” tartja meg hagyományos Black Friday-időszakát: a cég több hétvégét szentel a nagy kiárusításnak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/10/cover_image_1602780978.jpg.760x400_q85_crop_upscale-300x158.jpg)
Black Friday több felvonásban
A változtatás legfőbb oka, hogy egyre magasabb a koronavírusos megbetegedések száma az országban, ami mind jobban óvatosságra és otthonmaradásra ösztönzi a vásárlókat.
Retail Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >New York állam kötelezővé teszi a pánikgombokat a kiskereskedelmi üzletekben, a Walmart ellenzi a változtatásokat
New York állam szenátusa nemrégiben elfogadott egy törvényjavaslatot, amely kötelezi…
Tovább olvasom >Üzemen kívül helyezi az önkiszolgáló kasszákat a Walmart egyes üzleteiben
A Target, a Dollar General és más láncok után a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >