Széles termékportfólióval biztosít vegán alternatívát a Violife
Széles, növényi alapú, tej-, glutén- és tartósítószer-mentes termékportfólióval jelentkezik májustól a hazai kiskereskedelemben a Violife. Az Upfieldhez tartozó márka nyolcféle termékből áll, nem csupán a vegánoknak, hanem minden olyan fogyasztónak alternatívát kínál, aki színesítené étrendjét, csökkentené az állati eredetű élelmiszerek fogyasztását, de nem szeretne lemondani a sajtos ételek élményéről.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
A márkát több mint 30 évvel ez előtt három barát hívta életre: mivel a hagyományos görög étrendben több mint száz napon keresztül nem fogyasztanak állati eredetű ételt, adta magát a lehetőség – a 90-es évek elején pedig megalkották az ízletes sajtalternatívát.
– A 100%-ban növényi alapú készítményeink mindenkinek szólnak, köztük azoknak is, akik aggódnak a tejtermékek akár a környezetre gyakorolt hatása, akár az állatjóléti aspektusai miatt, és vagy ezért, vagy egészségügyi megfontolásból igyekeznek csökkenteni étrendjükben az állati eredetű élelmiszerek arányát – mondta Vincze Renáta, az Upfield regionális marketingigazgatója.
A kínálatban megtalálható a tömbös kiszerelésű Violife Gouda, az Original, a Füstölt és a Mozzarella ízesítésű, valamint a Görög Fehér termék, szeletelt változatban a Gouda és Cheddar ízesítés, illetve a kenhető Creamy Original készítmény. A Violife termékek szűkebb portfóliója korábban csak limitáltan volt elérhető, május közepétől azonban bővül a disztribúció – a márka sajthelyettesítői országszerte kaphatóak többek között a SPAR, Tesco, Auchan, Lidl, Aldi, CBA és a METRO üzleteiben, a Kifli.hu webshopjában, valamint nagyobb kiszerelésben is kaphatóak a HoReCa-szektor képviselői számára. //
Kapcsolódó cikkeink
Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >