Széles termékportfólióval biztosít vegán alternatívát a Violife
Széles, növényi alapú, tej-, glutén- és tartósítószer-mentes termékportfólióval jelentkezik májustól a hazai kiskereskedelemben a Violife. Az Upfieldhez tartozó márka nyolcféle termékből áll, nem csupán a vegánoknak, hanem minden olyan fogyasztónak alternatívát kínál, aki színesítené étrendjét, csökkentené az állati eredetű élelmiszerek fogyasztását, de nem szeretne lemondani a sajtos ételek élményéről.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
A márkát több mint 30 évvel ez előtt három barát hívta életre: mivel a hagyományos görög étrendben több mint száz napon keresztül nem fogyasztanak állati eredetű ételt, adta magát a lehetőség – a 90-es évek elején pedig megalkották az ízletes sajtalternatívát.
– A 100%-ban növényi alapú készítményeink mindenkinek szólnak, köztük azoknak is, akik aggódnak a tejtermékek akár a környezetre gyakorolt hatása, akár az állatjóléti aspektusai miatt, és vagy ezért, vagy egészségügyi megfontolásból igyekeznek csökkenteni étrendjükben az állati eredetű élelmiszerek arányát – mondta Vincze Renáta, az Upfield regionális marketingigazgatója.
A kínálatban megtalálható a tömbös kiszerelésű Violife Gouda, az Original, a Füstölt és a Mozzarella ízesítésű, valamint a Görög Fehér termék, szeletelt változatban a Gouda és Cheddar ízesítés, illetve a kenhető Creamy Original készítmény. A Violife termékek szűkebb portfóliója korábban csak limitáltan volt elérhető, május közepétől azonban bővül a disztribúció – a márka sajthelyettesítői országszerte kaphatóak többek között a SPAR, Tesco, Auchan, Lidl, Aldi, CBA és a METRO üzleteiben, a Kifli.hu webshopjában, valamint nagyobb kiszerelésben is kaphatóak a HoReCa-szektor képviselői számára. //
Kapcsolódó cikkeink
Debrecenben indította el lokális beszállítói programját az Auchan
Debreceni áruházában indította el lokális beszállítói programját az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Rekordot döntött a Tesco kuponkampánya – több ezer gyermeknek nyújt kapaszkodót az adomány
52 millió forint gyűlt össze a Tesco áruházakban értékesített adománykuponokból…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Veszélyben a Mohu palackvisszaváltási szerepe egy új uniós rendelet miatt
Egy új európai uniós rendelet értelmében 2029-től kizárólag nonprofit szervezetek…
Tovább olvasom >