Spanyolországban növényi alapú libamájat kínál a Nestlé
A Nestlé vegetáriánus és vegán márkája, a Garden Gourmet kínálatában immár új, növényi alapú libamáj – Voie Gras – is kapható a a spanyol piacon.
A vállalat a Voie Gras-t határozott ideig kínálja a vásárlóknak Katalónia, Levante és Madrid egyes Carrefour-üzleteiben – közölte a vállalat.
A Voie Gras növényi zsírokból, szójafehérjéből és egyéb összetevők, így például miso, élesztő, pörkölt szezámmag, gombapor és fehér szarvasgomba aromaolaj felhasználásával készül.
A terméket a Nestlé Németországban található K+F központjában hozták létre, ahol más húshelyettesítő termékeket, például a Sensational Burger-t is kifejlesztették.
A Garden Gourmet 2022 elején dobta piacra a vegán tonhalkonzervet, a Vuna-t azzal a céllal, hogy növényi alapú portfoliójának piaci helyzetét stabilizálja Spayolországban.
„A Garden Gourmet-nél továbbra is vezető szerepre törekszünk a flexitariánus életmód szegmensben” – nyilatkozta Ignacio Rosés, a Nestlé Spanyolország culinary director.
„Spanyolországban fogy világszerte a második legtöbb libamáj. Az utóbbi években azonban a fogyasztás visszaesett, egyebek mellett az állatjóléttel kapcsolatos aggodalmak fokozódása miatt. Erre tekintettel igyekeztünk vegán alternatívát fejleszteni, amely a fogyasztás szempontjából legfontosabb karácsonyi időszakban forradalmi újítás lesz a spanyol ünnepi asztalokon.”
Rosés hozzátette, hogy „az összetevők egyensúlyának és kombinációjának köszönhetően a Voie Gras íze, megjelenése és textúrája olyannyira hasonlít a hagyományos Foie Gras-hoz, azaz libamájhoz, hogy a flexitariánus fogyasztók elkészítés közben sem érzékelnek semminemű különbséget a hagyományos termékhez képest”.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >