Spanyolországban növényi alapú libamájat kínál a Nestlé
A Nestlé vegetáriánus és vegán márkája, a Garden Gourmet kínálatában immár új, növényi alapú libamáj – Voie Gras – is kapható a a spanyol piacon.
A vállalat a Voie Gras-t határozott ideig kínálja a vásárlóknak Katalónia, Levante és Madrid egyes Carrefour-üzleteiben – közölte a vállalat.
A Voie Gras növényi zsírokból, szójafehérjéből és egyéb összetevők, így például miso, élesztő, pörkölt szezámmag, gombapor és fehér szarvasgomba aromaolaj felhasználásával készül.
A terméket a Nestlé Németországban található K+F központjában hozták létre, ahol más húshelyettesítő termékeket, például a Sensational Burger-t is kifejlesztették.
A Garden Gourmet 2022 elején dobta piacra a vegán tonhalkonzervet, a Vuna-t azzal a céllal, hogy növényi alapú portfoliójának piaci helyzetét stabilizálja Spayolországban.
„A Garden Gourmet-nél továbbra is vezető szerepre törekszünk a flexitariánus életmód szegmensben” – nyilatkozta Ignacio Rosés, a Nestlé Spanyolország culinary director.
„Spanyolországban fogy világszerte a második legtöbb libamáj. Az utóbbi években azonban a fogyasztás visszaesett, egyebek mellett az állatjóléttel kapcsolatos aggodalmak fokozódása miatt. Erre tekintettel igyekeztünk vegán alternatívát fejleszteni, amely a fogyasztás szempontjából legfontosabb karácsonyi időszakban forradalmi újítás lesz a spanyol ünnepi asztalokon.”
Rosés hozzátette, hogy „az összetevők egyensúlyának és kombinációjának köszönhetően a Voie Gras íze, megjelenése és textúrája olyannyira hasonlít a hagyományos Foie Gras-hoz, azaz libamájhoz, hogy a flexitariánus fogyasztók elkészítés közben sem érzékelnek semminemű különbséget a hagyományos termékhez képest”.
Kapcsolódó cikkeink
Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Spanyolországban is elindult a TikTok Shop
Piaci szakértők és kereskedők szerint december 9-én elindult a TikTok…
Tovább olvasom >DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >