Sainsbury’s: fókuszban az on-the-go koncepció
Teljesen új boltformátummal kísérletezik a Sainsbury’s: a lényeg a kisméretű üzletek kialakítása, amelyekben ehetnek is a vásárlók, de el is vihetik a készételeket.
A Sainsbury’s Mansion House nevű üzlete a retailer első On The Go-boltja, amely a frissen elkészített in-store ételeket kombinálja a kényelmi vásárlással.
A fogyasztók eldönthetik, hogy helyben fogyasztják-e el a friss ételeket az üzletben elhelyezett asztaloknál, vagy a “grab and go”-pultról elviszik magukkal azokat.
Kapcsolódó cikkeink
A Sainsbury’s az online étrend- és étkezéstervező appal, a Lollipoppal társul
Az online étrend- és étkezéstervező platform, a Lollipop a Sainsbury’sszel…
Tovább olvasom >Több zöldséget vesznek a fogyasztók, ha olcsóbban kapják
Jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt vásárolnak a fogyasztók, ha akciós…
Tovább olvasom >Itt a Sainsbury’s idei karácsonyi videója
Végre megjelent a Sainsbury’s régóta várt karácsonyi videója. A kisfilm…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa egyik legdinamikusabban fejlődő e-kereskedelmi piacának számít Magyarország
Magyarországra érkezik Jesse Weltevreden, a nemzetközi e-kereskedelmi piac egyik legjelentősebb…
Tovább olvasom >Megnyitották a 25. pápai Expo és Agrárpikniket
Megnyílt a 25. pápai Expo és Agrárpiknik. A kétnapos rendezvény…
Tovább olvasom >Összezárva friss marad – 7. Zsendülés Kertészeti Konferencia, Szeged
A jelenlegi helyzetben minden szinten össze kell zárni a sorokat…
Tovább olvasom >