Rugalmasság az ügyfélkiszolgálásban az iData-nál

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 05. 27. 13:02

Az iData saját fejlesztésű iTrack GPS nyomkövetője és a rácsatlakoztatott eszközök – például szonda, FMS bekötés, tachográf illesztés stb. – által gyűjtött adatok megjelenítésére nemcsak dobozos, előregyártott riportok érhetők el, hanem egyedi, ügyfélre szabott igényeket is ki tudunk elégíteni.

A riportrendszerünk alapja egy saját, belső programnyelv, melynek köszönhetően szakértő értékesítőinkkel történt egyeztetések után az adott ügyfél igényeit legpontosabban igyekszünk kiszolgálni. Egyeztetéseket követően egyedi riportokat és egyedi e-mailes riasztásokat tudunk beállítani. Ezen funkciók segítségévek szeretnénk támogatni ügyfeleink adminisztrációs, kontrolling, bérszámfejtő és fuvarszervező munkájának hatékonyságát, illetve redukálni az erre fordított munkaidőt.

A több éves befektetett munkánknak köszönhetően már közel 1300 féle riportot és riasztást készítettünk el ebben a rugalmas rendszerünkben, így szinte azonnal tudunk reagálni már meglévő 4200 ügyfelünk és leendő potenciális partnereink kérésére.

Legújabb verziója a sablon alapú riport, amely egyedi igény esetén, akár az ügyfél által megformázott excel formátumban és meghatározott időintervallumban megküldjük.

Az iData rugalmassága a fizetési konstrukciók esetében is megvalósul. Tehát az iTrack által nyújtott előnyöket évek óta belépési díj nélkül – bérleti konstrukcióval, akár eszközvásárlással, vagy a kettő kombinációjával is elérheti.  

(x)

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink