Reklámfilmmel népszerűsítik a Magyar Terméket
Reklámkampányba kezdett a közösségi médiában a Magyar Termék Nonprofit Kft., hogy ezzel is támogassa a védjegyes termékek növekvő elismertségét. A reklámfilm az egyedülállóan kifejező magyar nyelvet és a jellegzetes magyar termékeket állítja párhuzamba egymással.
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető cég ügyvezetője szerint a reklámkampányukkal a vásárlók érzelmi kötődését akarják erősíteni a hazai termékek iránt. A kutatások azt mutatják, hogy a magyar fogyasztók egyre elkötelezettebben választják a hazai termékeket. Ezt a tudatos döntést szeretnék erősíteni olyan érzelmi szempontokkal, amelyek megmutatják, hogy a saját közösségünk által készített termékek mennyivel többet jelentenek számunkra, milyen szerves részét képezik a kultúránknak, a mindennapi életünknek.
Az ügyvezető úgy látja, hogy a Magyar Terméket a vásárlók már a megbízhatósággal és a minőséggel kötik össze, a márkaépítés következő lépcsője pedig az lenne, hogy ezeket az értékeket megtartva lovebrandként tekintsenek a védjegyes termékekre. Ezt segíti az új reklámfilm, melynek kreatív koncepciója szerint mi, magyarok, számtalan dologra vagyunk büszkék, de legjobban talán arra, ami igazán összeköt minket: a nyelvünkre. Ez az, amit a világon csak mi értünk meg igazán. Kifejezéseinknek és szólásainknak csak a képzelet szab határt, de mi lenne velünk, ha legkedvesebb kifejezéseinket nélkülöznünk kéne? A „Válaszd a Hazait!” koncepció a magyar termékekhez illő legszebb magyar kifejezéseinket állítja párhuzamba a hazai termékkel, hogy megmutassa, ahogy ezek a szavak hiányoznának a nyelvünkből, úgy a magyar termékek is hiányoznának a magyar háztartásokból.
A tévéreklámnak is alkalmas film egyelőre a közösségi médiában látható, a kampány ideje alatt 1-1,5 millió Youtube megtekintésre számít a Magyar Termék, amely később más hirdetési csatornákon is használja majd az anyagot.
Kapcsolódó cikkeink
PENNY: elköteleződés a hazai értékek mellett
2024-ben a PENNY számára a magyar termékek iránti elköteleződés különösen…
Tovább olvasom >Növekedés, sikeres kampányok, új szakmai együttműködések: ilyen volt a Magyar Termék 2024-es éve
A Magyar Termék idén rekordot döntött, hiszen a védjegyhasználók száma…
Tovább olvasom >Kiemelt figyelmet fordít a hazai termékekre a TISZA-COOP
A Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj 2024 verseny szakmai különdíját idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >