Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje
Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald’s új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek” első hazai ajánlatát a Liverpool és a magyar labdarúgó válogatott sztárjával együttműködésben összeállított menüt mutatja be. A menü és a tévészpot június 4-én debütált, a kampányhoz pedig werkfilm is készült, amelynek köszönhetően a színfalak mögé is bepillanthatunk.
A Meki a világ egyik legismertebb márkája, Szoboszlai Dominik pedig az elmúlt pár évben igazi világsztárrá vált, nem volt kérdéses tehát, hogy az így összeállt csapatot egy hasonlóan világszínvonalú rendező egészítse ki. Az amerikai Justin Reardon olyan díjnyertes kampányokon dolgozott korábban, mint a Cannes-i Grand Prix-t elnyerő Budweiser „Whassup?!”, vagy a kultikus Nutrigrain „Feel Great”. Justin 8 éve él családjával Magyarországon, azonban ez az első reklámfilmje, amelyet hazánkban készített.
A werkfilmben Szoboszlai Dominik, Justin Reardon, valamint a hazai McDonald’s marketingcsapatának képviselője, Aniot Dávid meséli el, hogyan valósult meg ez a nem mindennapi együttműködés.
A „Mekis kedvencek” ajánlatok története a 2020-as Super Bowlra vezethető vissza, akkor mutatták be ugyanis az Egyesült
Államokban azt a „Famous Orders” című reklámszpotot, melynek üzenete szerint: „Bárkinek lehet kedvenc Mekis menüje”. A reklámfilm sikerén felbuzdulva a McDonald’s tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc Mekis menüjét. A Famous Orders, azaz a „Mekis kedvencek” így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre.
„Világszerte olyan hírességekkel dolgozott együtt a McDonald’s, mint Travis Scott, Mariah Carey, vagy akár Sergio Perez, tehát az inspirált bennünket, hogy hozzájuk hasonló hírességgel indítsuk a hazai kampányt.”mondja Aniot Dávid. A magyar hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc Mekis menüje került először terítékre. „Ez teljesen új felállás a hazai Mekinek is: ekkora sportikon, ilyen népszerűségnek örvendő sztár Magyarországon még talán sose volt, nagyon izgalmas együtt dolgozni vele és a menedzsmentjével”
– teszi hozzá Aniot Dávid.
Justin Reardon munkája jellegzetes amerikai stílusának és kreatív megközelítésének köszönhetően mindig is nagy feltűnést keltett. Mint elmondta, Justint különösen megragadta a „Domi Mekis kedvence” gólpassz koncepciója, ezért lelkesen vállalta a rendezői szerepet:
„Elolvastam a szkriptet és azonnal láttam, hogy ez pont nekem való: nagyszabású, filmes történetmesélés, szokatlan humorral.”
Szoboszlai Dominik, a modern magyar foci legnagyobb sztárja is örömmel dolgozott a Mekivel ezen az izgalmas kampányon. Domi a pályán a tőle megszokott energiát és dinamizmust hozta a forgatásra is:
„Örültem, hogy a focipályán tudtuk csinálni a forgatást, úgy gondolom, illik hozzám ez a sztori.”
Kapcsolódó cikkeink
TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >A TheVR Mekis kedvencét kóstolhatják meg a rajongók a hazai McDonald’s-ban
Október 11-től az ország egyik, ha nem a legnépszerűbb tartalomgyártó…
Tovább olvasom >Már ugyanannyi csirke fogy a McDonald’s-nál, mint marha
A McDonald’s hamarosan bemutatja új csirkés Big Mac szendvicsét az…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >